dissabte, 19 de febrer del 2011

MAG

-Venc un raig de llum blau per un somni!

-A vore! Tu, xiquet!
què faries amb el faig blavós que t’oferisc?
Anar a la lluna com un coet,
pujar les escales que hi trobaré
i llançar-me a la ingravitació!

I vos, dama de la finestra?,
quin seria son fantàstic somni?,
si donar-m’ho no li suposés
una buidor insuportablement funesta,
és clar;
penseu que el vermell és el llum que oferisc.
-Jo? Em demaneu a mi, xicotet Mag?
Vestir-me amb els fotons rojos que li comprés,
perquè l’esclat de joia del meu cor no es notés
i, llavors, caminar mar endins.

-Venc raigs de llum de colors!
Compre somnis oblidats!

-Ai mareta, jo en vull de verds i blaus,
ben lluents! anussats amb fils daurats.
-Filleta no, que per molt que ho desitjares,
els teus somnis,
escolta’m bé,
encara no són records.